Obsah webináře:
Naučíte se:
- Jak od začátku vést účetnictví digitálně a jak na automatizovanou správu dokumentů
- Jak nastavit oběh, abyste zvládli práci s dokumenty i při jejich rostoucím objemu
- Jak vypadá moderní finanční oddělení a zda se firmám vyplácí jeho outsourcing
- Proč strategický pohled nestačí a proč je důležité se soustředit i na operativní tasky
- Jak pracovat s účetními daty a jak jejich potenciál využívat pro rozvoj podnikání
- Cash is king! Aneb jak efektivně řídit cash flow a jaké nástroje k tomu používat
- Jaké jsou aktuálně nejlepší účetní systémy na trhu a který zvolit pro vaši firmu
Jak začít:
I ve firemních financích potřebujete strategii – pečlivě připravenou a orientovanou na budoucnost. Nicméně firmy mají tendenci zapomínat na operativní nastavení, které zásadně ovlivňuje schopnost strategii realizovat. Mladým firmám se těžko vysvětluje, že špatně nastavené účetnictví a finanční procesy je v budoucnu doženou a budou je bolet. Často pak firmy ve fázi scaleupu řeší problém, že mají potenciál růst, ale brzdí je právě opomíjená business administrativa a nevhodně nastavené procesy. Tomu jde však jednoduše předejít dobrým plánem a kvalitním finančním řízením.
Tipy:
Seznámíme vás s pojmem datové účetnictví a z workshopu si také odnesete přehled nejnovějších trendů v digitálním účetnictví včetně tipů, jak je vaší firmě implementovat.
Úroveň obtížnosti: začátečník až středně pokročilý