Jak zvýšit spokojenost zákazníků

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Každého zákazníka uspokojit nelze. Spokojení zákazníci se však vracejí, přivádějí zákazníky nové a často jsou za to, co kupují, ochotni zaplatit i trochu více. Jak jejich spokojenost bez velkého úsilí či dokonce zvýšení nákladů posílit?

Pátek 29.8.2025

10:00 - 11:00

95 volných míst

Garance

Hlavní témata webináře:

  • Nejčastější potřeby zákazníků a jejich odlišnosti
  • Nejčastější výhrady zákazníků, na které je třeba reagovat: co zákazníkům vadí
  • Význam očekávání, které zákazníci mají
  • Zájem o osobu zákazníka a schopnost mu naslouchat
  • Kdy a jak je důležitá možnost volby
  • Dostupnost firmy pro zákazníka
  • Ověřování spokojenosti zákazníků

Cílová skupina webináře:

Webinář je určen všem, kteří se zabývají spokojeností zákazníků a možnostmi jejího zvyšování i nejčastějšími příčinami jejich nespokojnosti a možnostmi ji odstranit.

Přihlásit